Een Zorgeloos Feest voor Jong En Oud

Over ons

Ons team

Wij werken met een eigen bestand van nanny’s. Ik vind het erg belangrijk om alle nanny’s persoonlijk te kennen, zodat we goed kunnen inschatten wat ieders kwaliteiten zijn. Wij huren dan ook geen nanny’s in bij externe bureaus.




Natuurlijk hebben we af en toe wel wat verloop in ons bestand, maar de meeste nanny’s werken al meerdere jaren als Party & Event Nanny. Sommigen zijn er al sinds 2012 of 2013 bij. Alle nanny’s zijn minimaal 18 jaar oud (de ‘oudsten’ zijn momenteel in de 40), beschikken over een VOG en hebben een relevante opleiding gevolgd (of zijn studerend hiervoor).


Met alle nanny’s starten we met een persoonlijke kennismaking om te bekijken of ze in ons gezellige (maar tevens professionele) team passen. De nanny’s hebben ervaring in het werken met kinderen en doen dit vooral omdat kinderen verzorgen en entertainen hun passie is. Naast het werken voor Nanny & Zo zijn zij bijvoorbeeld werkzaam in de reguliere kinderopvang, het basisonderwijs, de hulpverlening of activiteitenbegeleiding. 

Per locatie/event is altijd minimaal 1 nanny in het bezit van het certificaat Kinder-EHBO. Bij grotere events zijn dit er altijd meerdere.



Het ontstaan van Nanny & Zo


Begin 2011 heb ik Nanny & Zo opgericht. Voor mij was dit een mooi vervolg op de werkzaamheden die ik tot die tijd heb verricht. Het werken met kinderen op locatie is een logische samensmelting van mijn organisatorische werkervaring in de evenementenbranche met de ervaring als gastouder en moeder.


Tijdens en na mijn opleidingen heb ik werkervaring opgedaan bij diverse bedrijven in de muziek- en evenementenbranche. In 2006 ben ik vanuit Utrecht naar Etten-Leur verhuisd, waar ik in 2008 moeder werd van een prachtige dochter. Vanwege haar ben ik als (parttime) gastouder gestart om in haar eerste jaren veel thuis te zijn. Daarnaast vond ik het erg belangrijk voor haar ontwikkeling om contact te hebben met andere kindjes.


Het ‘werken’ met kinderen werd een 2e passie en zo werd Nanny & Zo een feit.


Inmiddels zijn we al heel wat jaartjes verder, heeft onze dochter inmiddels een broertje, en werken we met een ruim bestand van professionele Party & Event Nanny’s door heel Nederland en België.


Sinds begin 2020 is alles even anders vanwege COVID-19 en is onze planning helaas erg rustig, omdat de eventbranche stil ligt… M.i.v. zomer 2021 kunnen we gelukkig bij bruiloften en kleinere feesten weer heerlijk aan de slag op de locatie! Na een nieuwe lockdown najaar/winter 2021/2022 hopen we nu in 2022 zowel bruiloften als grotere evenementen weer te kunnen draaien!


Wanneer u vragen heeft over Nanny & Zo, neem dan gerust contact met me op!


Susanne Dohmen


Heb je interesse om te werken als Party & Event Nanny?
Neem gerust contact op voor meer info!

Bij het logo van Nanny & Zo verwijst het kroontje naar uw prinsjes en prinsesjes die de beste zorg verdienen.
Nanny & Zo houdt graag voor u een ‘oogje’ op uw prinsjes en prinsesjes.