U bent een bruiloft, (bedrijfs)feest of event aan het plannen en u wilt dat het zowel voor de volwassenen als de kinderen een feestje wordt. Maak het u zelf gemakkelijk en besteed de begeleiding van de kinderen uit aan ons. Wij maken er voor de kinderen een feestje van, waardoor de ouders zelf ook zorgeloos kunnen genieten.
Onze werkwijze vooraf:
Wanneer we uw aanvraag ontvangen kijken we naar uw wensen, de gewenste tijdsduur van Opvang & Activiteiten, de beschikbare ruimte op de locatie (binnen en/of buiten) en de aantallen en leeftijden van de verwachte kinderen. Zo kunnen we in overleg bekijken wat er mogelijk is op de locatie en wat we aan activiteiten kunnen meebrengen om de kinderen te vermaken. Heeft u zelf specifieke wensen, zoals een thema van het event wat u graag wilt doorvoeren in de kinderactiviteiten, dan bekijken we welke mogelijkheden daarvoor zijn.
Er is 1 professionele begeleidster aanwezig op maximaal 8 kinderen wanneer wij de kinderen volledig opvangen. In het geval van baby’s en peuters ligt het aantal kinderen per nanny beduidend lager, omdat kinderen op deze leeftijd meer verzorging en begeleiding nodig hebben. Bij alleen vermaak van de kinderen kan de kind-nanny ratio doorgaans iets worden aangepast. Op basis van het verwachte aantal kinderen (en leeftijden), uw wensen en de veiligheid van de locatie bepalen wij voorafgaand aan een offerte de kind-nanny ratio voor uw gelegenheid. Met deze gegevens kunnen we een offerte-op-maat voor u opstellen en plaatsen we een vrijblijvende optie in onze planning.
Na overeenkomst nemen we zelf contact op met uw locatie om de zaken op elkaar af te stemmen. Met hen bespreken we o.a. het benodigde meubilair, de indeling van de ruimte en de kindveiligheid van de locatie. Ook de overige faciliteiten spreken we met hen door, zodat we voorafgaand aan de dag alle onduidelijkheden hebben weggenomen. Hier heeft u zelf dus geen omkijken naar.
Het event zelf:
Wij bieden uiteenlopende materialen voor zowel creatieve activiteiten als meer actieve spellen en bezigheden.
De activiteiten en faciliteiten die we zoal meebrengen zijn:
- Een uitgebreid assortiment creatieve materialen (voor diverse leeftijden), schorten om de feestkleding schoon te houden (indien gewenst) en een knutseltasje voor de kinderen om hun creaties mee naar huis te kunnen nemen.
- Spelletjes voor verschillende leeftijdsgroepen, zoals memory XL, Twister, Jenga XL, Ganzenbord en bingo, natuurlijk mét prijsjes!
- Buitenspellen: O.a. zaklopen, ringwerpen, disk deluxe, poolnoodles werpen, balspellen.
Ook beschikken wij over een XXL Twister, erg leuk voor buitenevents! - Baby- en peutermeubilair
- Peuterspeelhoek
- WiiSport competitie (bij voldoende binnenruimte en een (tv)scherm op de locatie)
- Glittertattoos
- Tafelkleden om de tafels op locatie schoon te houden
- Handen- en snoetenpoetsers, stopcontactbeveiliging, ehbo-doos, schoonmaakdoekjes, handgel
- Versiering voor de ruimte: op verzoek kan hierbij rekening worden gehouden met een thema(kleur).
En alle activiteiten worden natuurlijk begeleid door onze enthousiaste en lieve Party & Event Nanny’s!
Voor meer informatie over ons team, zie Over ons
Natuurlijk is elk feest of event maatwerk.
Heeft u zelf nog wensen m.b.t. materialen, activiteiten of bijvoorbeeld het verwerken van een thema? We horen het graag, zodat we kunnen bekijken wat we verder voor u kunnen realiseren.
Vragen? Meer informatie? Of een offerte op maat?
Neem vrijblijvend contact met ons op!
Een speciale dag: Uw bruiloft!
Een bruiloft is een onvergetelijke dag, zowel voor u als voor de gasten. Onder de gasten bevinden zich vaak kinderen. Kinderen willen ook gedurende een bruiloftsdag graag kunnen spelen. Door iets extra’s voor hen te doen, geeft u de kinderen de mogelijkheid om te spelen en lekker ‘kind’ te kunnen zijn. Hierdoor kunnen ook de ouders zorgeloos genieten van de diverse onderdelen van het programma. Daarnaast zorgen wij ervoor dat de kinderen ‘op tijd’ aanwezig zijn bij bijv. het fotomoment of het diner.
Bij de ene bruiloft zijn we de gehele dag aanwezig en leggen we de kinderen ’s avonds ook op bed, om een oogje in het zeil te houden als zij slapen terwijl de ouders nog feesten. Bij andere bruiloften zijn we er een deel van de dag bij, bijvoorbeeld tijdens de ceremonie, receptie of het diner. Zodat de kinderen tussendoor even een periode kind kunnen zijn en lekker kunnen spelen. Dit is geheel afhankelijk van uw eigen wensen en eventueel het budget.